БЕСПЛАТНА ИСПОРАКА*
* Во работни денови – за нарачки над 3000 денари.

ЗАМЕНА НА ПРОДУКТИ И РЕКЛАМАЦИЈА

HAIRLAB го прифаќа процесот на замена на продуктите во случај на дефект или непожелни проблеми со купениот продукт. За да го извршите процесот на замена, следете ги следниве чекори:

  1. Контактирајте не: Обратете се кон нашиот Тим за Поддршка на Клиенти преку нашата контакт информација, наведена на нашиот веб-сајт. Објаснете го дефектот или проблемот на продуктот и наведете го барањето за замена.

  2. Преглед и Одобрување: Нашата екипа за поддршка ќе го прегледа вашето барање и ќе ве контактира за дополнителни информации. Ако барањето е одобрено, ќе ви обезбедиме инструкции за враќање на производот.

  3. Враќање на Продуктот: Вратете го дефектниот продукт во соодветна опаковка, зачувувајќи го прифатениот начин на достава. Вашата безбедност при пакувањето и праќањето е ваша одговорност.

  4. Нов Продукт: Штом го добиеме вратениот продукт и го прегледаме, ќе ви испратиме нов, некомпромитиран продукт, во работно време и според опцијата за достава која ја избравте.

Рекламација на Продукти: Ако се соочите со продукт кој не се во согласност со вашите очекувања, следете ги следниве чекори за поднесување рекламација:

  1. Контактирајте не: Информирајте не за вашиот проблем преку нашиот Тим за Поддршка на Клиенти. Опишете ги деталите за проблемот и опишете го барањето за рекламација.

  2. Истражување на Проблемот: Нашата екипа за поддршка ќе изврши истражување за да го разбере проблемот. Вие може да бидете повикани да обезбедите дополнителни информации или докази.

  3. Решение на Проблемот: Во зависност од резултатите на истражувањето, ќе ви понудиме можни решенија како замена на продуктот, враќање на парите или други опции кои одговараат на вашите потреби.

Вашето задоволство е наш приоритет, и ќе направиме сè што можеме да го решиме проблемот на најдобар начин.


Со Почит,
Тимот на HAIRLAB